Zwroty

W naszym sklepie możesz dokonać zwrotu przez 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Prosimy o zapoznanie się warunkami zwrotu i reklamacji.

 

WAŻNE INFORMACJE:

ŚRODKI ZWRACAMY NATYCHMIAST PO OTRZYMANIU I SPRAWDZENIU ZWROTU, CZAS ZAKSIĘGOWANIA PRZELEWU NA PAŃSTWA KONCIE TO ZWYKLE MAKSYMALNIE DO 3 DNI ROBOCZYCH

ZWRACANY TOWAR NIE MOŻE POSIADAĆ ŚLADÓW UŻYTKOWANIA I ODBIEGAĆ OD STANU W JAKIM DOSTARCZONY ZOSTAŁ DO KLIENTA.

KOSZT WYSYŁKI ZWROTU POKRYWA KUPUJĄCY.

__________________________________________________________________________________________________________________________

 

JAK DOKONAĆ ZWROTU?


1. Na adres luashop@luashop.pl prześlij wiadomość zawierającą następujące informacje: (jest to jednocześnie oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży)

- numer i data zamówienia
- numer lub opis zwracanego produktu
- numer konta do zwrotu środków (w przypadku wyboru metody płatności: przelew natychmiastowy lub karta płatnicza, środki są zwracane na rachunek konta podpięty pod tę płatność lub przypisany do karty)

Dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, adres, oraz nr telefonu, wprowadzimy na podstawie danych z zamówienia pierwotnego.

2. Poczekaj na mail zwrotny z danymi do nadania paczki.

3. Zapakuj zwracany produkt i nadaj przesyłkę.  Prosimy o pakowanie przesyłki w opakowania odpowiadające ilości wysyłanych rzeczy. Do wysyłki można również wykorzystać karton, w którym przyszło pierwotne zamówienie, uprzednio usuwając starą etykietę dostawy.

4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, otrzymasz powiadomienie i zwrot środków na konto bankowe.

__________________________________________________________________________________________________________________________

 

REKLAMACJA TOWARU Z TYTUŁU RĘKOJMI

Zgodnie z polskim prawem czas na reklamacje towaru to 2 lata od dnia otrzymania zamówienia. Ewentualne wady produktu wyszczególnione w jego opisie, nie podlegają reklamacji.

1. Na adres luashop@luashop.pl prześlij wiadomość zawierającą następujące informacje:

- imię, nazwisko, adres, nr telefony do kontaktu
- numer i data zamówienia
- kod i cena zakupu reklamowanego produktu
- numer konta do zwrotu środków (w przypadku wyboru metody płatności: przelew natychmiastowy lub karta płatnicza, środki są zwracane na rachunek konta podpięty pod tę płatność lub przypisany do karty)
- preferowaną formę wysyłki: przez paczkomat InPost czy kurierem?
- sygnaturę Twojego paczkomatu, jeśli wybierasz taką formę przesłania reklamowanego produktu

Jeśli nie posiadasz wszystkich danych, nie martw się, napisz do nas na: luashop@luashop.pl a my pomożemy.

Prosimy o dołączenie w wiadomości powodu reklamacji.

Pamiętaj, że jeśli wybierzesz odbiór paczki przez kuriera, konieczna będzie Twoja obecność pod podanym adresem, w dniu zamówionego odbioru zwrotu. O dacie informujemy przynajmniej 24 godziny przed. Jeśli zależy Ci na odbiorze w konkretnym terminie, prosimy o dopisanie tej informacji w przesłanym mailu, a my postaramy się pomóc.

Jeśli zdecydujesz się na samodzielne dostarczenie zwracanej paczki do paczkomatu, pamiętaj żeby w przesłanej do nas wiadomości podać kod paczkomatu z którego korzystasz. Mapę paczkomatów wraz z ich oznaczeniami znajdziesz TUTAJ

2. W ciągu 24 godzin otrzymasz od nas wiadomość zwrotną zawierającą opłaconą etykietę do wysyłki paczki i informacje o terminie przyjazdu kuriera, lub instrukcje wysyłki przez paczkomat.

3. Zapakuj zwracany produkt, naklej etykietę zwrotną otrzymaną w mailu i nadaj przesyłkę w paczkomacie lub poczekaj na kuriera

4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji, otrzymasz powiadomienie i zwrot środków na  numer konta klienta. (rozpatrzenie reklamacji maksymalnie do 14 dni)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl